Tuesday 31 July 2012

Aku dah besar

Dapat surat tawaran dari UTM.Kursus mechatronic engineering.gilerr ganas bunyinya.
Dari sekolah lagi dah minat nak belajar benda alah ni untuk degree.
Dalam banyak-banyak pilihan masa isi UPU tu,nilah first choice aku.
Dan dapat jugak sambung degree kat UTM.


Kursus apa mechatronic engineering ni.Macam seni kulineri ke?

Kalau nak tahu pasal mekatronik ni lagi mudah kalau korang google je.Kalau malas sangat,takpe.Aku ni pon pemalas jugak.Semua nak orang suap je.Kalau berak pun,nak orang tolong basuhkan.


mechanical + electronic=mechatronic


macam Stingmon bergabung dengan v-mon jadi paildramon.
Macam wargreymon bergabung dengan Metalgarurumon jadi Omnimon.
Camtu la.


Kejuruteraan mekatronik ni kira agak baru la.Tapi yang paling baru ade kat malaysia ni kos nuclear engineering.Giler ganas kalau belajar nuklear=nuklear ni.Boleh try Einstein punya teori E=m(c kuasa dua.)
                 
                                         Ada 3o orang je pelajar yang bakal belajar kos ni tahun ni.


Sedar tak sedar,                                                                                                                                      aku dah nak jadi mahasiswa.
tadika,sekolah rendah,sekolah menengah.MRSM,matrikulasi semua jadi kenangan.
Aku harap dapat jadi jurutera robot sebab dari tadika sampailah matrikulasi bila cikgu tanya nak jadi apa,aku akan jawab nak jadi macam Tony Stark.HAHA.lucu bukan?

Sedar tak sedar,
aku dah besar,
kita semua dah besar,
dan akan terus membesar,
sumpah aku rindu zaman kanak-kanak aku.







No comments:

Post a Comment